2013. 01. 12.

LF Story II.

Ma felmentem az lf klán oldalára mit látok?
-kivan írva a cw. :o
és egy kis idézet is íme:
Hát mit is mondjak... szerintem nem ok nélkül mondtuk amit mondtunk hogy álnevesekkel játszanak :) csak meg kellett néznem kik ellen játszottunk és meglepő módon R0l0-n és Hederin kívül egyik sem volt kiírva a tagok listájára de nem számít csak így tovább NXT ;) (nehogy saját tagokkal ki merjetek állni:) 2013.01.11

Hát nem akartam az ő szintjükre, de muszály h megértsék
Na szóval:
Álnevesekkel? :o hát nem voltak álnevesek beléptek a klánba "le is fedem róluk a leplet" Prestige = Rico (Klántag volt) Soderos = BloodEye (klántag volt) kérem szépen mind a ketten viselték klánunk színeit. Most akkor h is van ez? :S és mi az h Hederin meg ROLOn kívül egyikük sem volt ki írva tagnak? Hát már megbocsáss de szerintem te írtad ki a cw-t 5napra rá, nekem miért kéne egyből ki írnom?(csak h lesüllyedjek hozzátok) "csak így tovább NXT" Köszike;)

1 megjegyzés:

  1. igen LF clan nem tudjátok el viselni a vereséget hát sajnáljuk .... R!CO TAG VOLT UGY HOGY CSEND VAN NEM KELL SÍRNI

    VálaszTörlés